De foto's kunnen niet groter anders krijg ik ze niet op het forum. Ze kunnen maximaal 300 breed en 300 hoog zijn komt er in een rode melding te staan als ik een te grote foto plaats.
Ik vond t een super model.zeker shadowline...maar ik heb een bedrag in mijn hoofd en dat geef ik er voor! En na 2 weken belde de verkoper(wat overigs een fijne kerel was)dat ik m kon halen..maar ik ben net t wee! Ha ha ik doe een bod,en kom hem halen! Ha ha
De verkoper zei,ik heb al een hoger bod gehad op marktplaats Ikke zo,ik bel,ik kom,ik kijk,en zeg wat ik er voor over heb( liep op 5 poten,dus kon Vanwalleghem zijn) Maar ik vond t bbs set,en shadowline super
De verkoper gaf me wel gelijk,bieders zijn geen kopers
Prachtig exemplaar zoals hij er nu bij staat Ivar! Interieur foto? En een i uit 1977? Waren dat niet allemaal carburateur versies? Of is deze uit de VS?
Ziet er goed uit Ivar. Erg mooi met dat spoilerpakket er op, alleen die op de kofferklep vind ik minder mooi. Maar verder een super mooie E23 Sharknose.
motormause schreef:Prachtig exemplaar zoals hij er nu bij staat Ivar! Interieur foto? En een i uit 1977? Waren dat niet allemaal carburateur versies? Of is deze uit de VS?
Nope, de e23 kwam met de 728 en 730 uit als carburateur, en het topmodel was de 733i, met injectie. Deze laatste was erg duur, maar bleek veruit favoriet wegens de veel betere verbruikscijfers. Met name de 730 was een notoire zuipschuit en relatief veel problemen met kromme koppen.