Ik ben de afgelopen dagen weer druk met de E24 bezig gegaan. Er zat nog een gat in het achterscherm van de LPG aansluiting en op de achterschermen waren een paar plekjes zichtbaar. Bij het embleem op de neus zaten twee pitten, daar was eens een schroevendraaier gestuitert. Naast de achterlichten zaten ook plekjes. Plaatwerken kan ik niet maar gelukkig kon ik bij NH-Autoschade hier in lelystad terecht. Na het zelf demonteren van de bumper en ander uiterlijk kon de reparatie beginnen.
Mooi werk voor een mooie wagen! Zal wel een heel goed gevoel geven wat er aan is gebeurd.
Vraagje, weet niet of dat mag maar wat kost het ongeveer het laswerk? Ben van plan om mijn laswerk zelf te doen maar als prijzen meevallen dat besteed ik dat liever uit
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ik heb ook een paar plekjes ontdekt op mijn [E32] helaas.
Heb wel een goede lasser hier in de buurt, maar nog geen prijs gevraagd ...en hij is toch meer industrieel lasser (RVS ketels enzo), maar hij zegt dat hij dit werk ook kan .. .
BMW 750 iL E32 bouwjaar 1988. Mag het ietsje meer zijn?
Ex. BMW 530D. 1999 Ex. BMW 523i. 1996. Ex. BMW 750i 1989. Ex. BMW 635 CSi 1980. Ex. BMW 2500 + BMW 2800 jaren '70. Ex. BMW 3.0S + BMW 2.8L + BMW 3.0LA jaren '70
Ligt het aan het weer? Ook ik ben maar eens aan de gang gegaan met het opsporen van roest/roestige plekken. Aan de E36 beide achterdorpel eindstukken 2 nieuwe onderplaatjes voor de APK erop.(Helaas geen fotootjes). Verder cosmetisch werk, ook aan de E34. Kan lekker op de oprit. Iedereen lekker bezig zo. Groeten, Danny
Over de prijs kan ik alleen zeggen dat het er van afhangt hoeveel laswerk en op welke plekken het moet gebeuren. Ik heb een prijs inclusief strak maken en de panelen spuiten. Het beste met de wagen langs rijden en laten beoordelen. Hij trekt je nooit het vel over de neus.
Ik heb een jaar of 5 geleden 1randje laten maken en onderkant deur..nog steeds nieuw!!dus niet zomaar wat erop laten bakken..das zonde vind ik persoonlijk
Heb van de week nog wat zaken opgelost die je wel eens hebt als je de wagen demonteert. Heb er een nieuwe stuurstang onder gezet, en kwam er, dankzij de tip van mijn spuiter, achter dat de tank doorgeroest was aan de voorkant, dus boven de uitlaat . De stuurstang via Ebay, en een tank gescoord via marktplaats. Nieuwe leidingen natuurlijk en vrolijk gaan monteren. Gelukkig mocht de auto bij de spuiter blijven totdat ik de spullen voor de tank had. Fijn dat er nog vriendelijke mensen zijn toch? Op de brug de tank en de stuurstang monteren, even polijsten en daarna wassen samen met haar moderne zusje.
Wat een topper die spuiter en een goeie service zeg Zo zie je ze maar weinig tegenwoordig bedrijven die net een beetje meer doen voor de klanttevredenheid en behoud