Op den duur heb je zoveel te doen aan de auto met voorbewerken, ik heb wel aan de spoiler zitten denken om die ook te spuiten maar ik was allang blij dat ik de carrosserie af had mijn maat had het nu iets rustiger in zijn spuiterij dus ik kon er zeg maar even tussen door. Ik wilde hem ook niet te veel tot last zijn.
De auto is voor alleen verlaagt dit zijn HR veren deze zaten er al onder toen ik de auto kocht, ik heb ze er al eens afgehad en orginele onder gedaan maar ik vind de verlagingsveren toch een mooier gezicht geven. Achter is de auto niet verlaagd maar de e23 hebben van orgine een slappe veren komt erbij dat er ook nog eens een gastank in zit. Ja het is echt een auto vooruit in zijn tijd BI fuel (zoals men dat tegenwoordig noemt) BPM vrij en wegenbelastingvrij alleen vind ik de BMW toch echt wel mooier dan de Toyota Prius

daar staat de straat vol van.
Het chroomwerk was altijd wel in goede staat van deze auto, van de voorbumper is het chroomwerk iets minder mooi. Ik heb nog een oude bumper bewaard, daar is het chroomwerk van enkele delen ietsje beter, dus die ga ik maar uit elkaar pellen en tzt over zetten, de binnen bumper van deze oude bumper is krom. Wellicht dat ik dan de voorspoiler in de kleur zet.