Vertel hier wat je allemaal gaat doen, of hebt gedaan, met je e23, het liefste met foto's
ma 31 mei 2010, 10:29
Ja mensen ik kon het niet laten om foto's van mijn BMWtje te maken, vorige week heeft mijn maat de auto overgespoten na bijna een 1 jaar rondgereden te hebben als een lapjes kat vorige week de auto grondig aangepakt en helemaal voorbewerkt. Cees hoe vind je je rechterachterdeur geworden?? Was nog een werkje om de deukjes eruit te spotten. Maar het resultaat mag er zijn. Zoals jullie zien is die nog niet helemaal af maar ik wilde jullie laten zien hoe die er weer bij staat. De deuren nog inwendig tectyleren en dan kan de bekleding er weer op en nog een ditje en een datje en dan rij ik er eindelijk weer netjes bij.

ma 31 mei 2010, 10:31
mooi hoor
zijn dat 17inch alpinas zonder deksel........
en t hard zwartgemaakt
staat ook mooi hoor
ma 31 mei 2010, 10:36
Ja leuk he die alpina's zijn wel geen echte maar ik vond die imitatie deksels helemaal niets, nu hebben ze nog iets weg van de orginele 14 inch. Graad ik ben weer helemaal blij dat alles weer 1 kleur is. Voorheen keken de mensen me zo angstig aan van wat komt er nu weer aanrijden, ik hoop dat ze nu kijken van he wat een leuke car.
ma 31 mei 2010, 10:37
dat kun ik je verzekeren.........ze kijken nu van.........
WHOUWWWWWWWWWWWWWW!!
ma 31 mei 2010, 10:39
Haahha ik hoop het ook nu nog het interieur zoals bekende kwaaltje hemel etc etc. dan is ie weer top.
ma 31 mei 2010, 10:45
Ik heb mijn oude velgen verkocht aan iemand met een e24 en deze Alpina's kwamen van een 5 serie af die ik enige tijd geleden had verkocht, er zaten gladde banden op dus mijn oude banden ermaar voorlopig omgeslagen.
ma 31 mei 2010, 12:20
Mooi hoor ! Mooie kleur ook. Alpina's staan m goed
ma 31 mei 2010, 14:07
Hey Brian, echt super mooi.
Nu is die van geen lapjes kat maar eentje met bruine stippen. Maar wil hem ook kompleet
laten spuiten. Nu mijn vraag is als die zo mooi blinkt, zullen de diverse chrome lijstjes ook top
moeten zijn..... Zijn die nog ergens te krijgen?
Ook het chroom van de voorbumper dus.......
Wie weet wat???
Groeten Erik
en graad heb jij de achter bumper onderkant dan ook mee gespoten??
ma 31 mei 2010, 14:25
ja erik..............was t 1e wat er met de e23 gebeurd was...
achterplaat laten spuiten
ma 31 mei 2010, 16:22
Die wielen vind ik leuk zo, beetje " Old Skool " Hij staat ook mooi op z'n neus, hoe is die auto verlaagd ?
ma 31 mei 2010, 17:42
Ziet er netjes uit

, maar waarom niet de spoiler en achterplaat in de kleur?
di 01 jun 2010, 01:16
Op den duur heb je zoveel te doen aan de auto met voorbewerken, ik heb wel aan de spoiler zitten denken om die ook te spuiten maar ik was allang blij dat ik de carrosserie af had mijn maat had het nu iets rustiger in zijn spuiterij dus ik kon er zeg maar even tussen door. Ik wilde hem ook niet te veel tot last zijn.
De auto is voor alleen verlaagt dit zijn HR veren deze zaten er al onder toen ik de auto kocht, ik heb ze er al eens afgehad en orginele onder gedaan maar ik vind de verlagingsveren toch een mooier gezicht geven. Achter is de auto niet verlaagd maar de e23 hebben van orgine een slappe veren komt erbij dat er ook nog eens een gastank in zit. Ja het is echt een auto vooruit in zijn tijd BI fuel (zoals men dat tegenwoordig noemt) BPM vrij en wegenbelastingvrij alleen vind ik de BMW toch echt wel mooier dan de Toyota Prius

daar staat de straat vol van.
Het chroomwerk was altijd wel in goede staat van deze auto, van de voorbumper is het chroomwerk iets minder mooi. Ik heb nog een oude bumper bewaard, daar is het chroomwerk van enkele delen ietsje beter, dus die ga ik maar uit elkaar pellen en tzt over zetten, de binnen bumper van deze oude bumper is krom. Wellicht dat ik dan de voorspoiler in de kleur zet.
di 01 jun 2010, 10:02
Netjes Brian, de deur is goed gelukt.
Ik vind het meespuiten van de voorbumper en achteronderzijde echt "not done". De orginaliteit is meteen ver te zoeken. Door hele kleine details word de auto al mooier, denk idd aan verlagen.
Toen ik heel wat jaartjes geleden in Duitsland was stonden er een Nederlandse e23 (qua kenteken

) en een Duitse naast elkaar. Ogenschijnlijk dezelfde auto's, maar de Duitse zag er toch beter uit (lager, andere velgen). Zelfs de gele kentekenplaat was opeens een dissonant op de Nederlandse wagen !
di 01 jun 2010, 10:10
Cees schreef
Ik vind het meespuiten van de voorbumper en achteronderzijde echt "not done". De orginaliteit is meteen ver te zoeken.
maar de Duitse zag er toch beter uit (lager, andere velgen)
en hoe zit het dan met de originaliteit?
Ieder doet wat hij zelf mooi vindt
di 01 jun 2010, 10:56
@Robert,
Absoluut, en ieder moet het voor zichzelf weten. Ik gaf alleen aan dat je met hele kleine (orginele opties !) de auto er beter uit kan laten zien.
di 01 jun 2010, 11:10
och............je hebt ook van die malooten die
zn e23 in alpinastijling verne*ken
de 1 vind t mooi..........de ander niet...
zou niet mijn ding zijn
ma 07 jun 2010, 18:22
ja of dikke pijpen aan de achter kant
ma 07 jun 2010, 18:34
is dat ik de foto niet kan plaatsen van die gene liet ik je het zien
ma 07 jun 2010, 18:37

stuur maar door.......
plaats ik ze wel voor je
ma 07 jun 2010, 18:56
deze bedoel je