Hoi, hier de huidige eigenaar.

Ik heb vandaag nog even wat shotjes gemaakt van de motorruimte, zodat mensen misschien een beter beeld kunnen vormen van hoe het e.e.a tot stand gekomen is, want ik, zowel als de vorige eigenaar, hebben geen documentatie van de daadwerkelijke ombouw en wat er dus precies allemaal gedaan is. Het een en ander zit er al wel een tijd op en er zijn mij en de vorige eigenaar over een bereik van 20K km geen gekke dingen mee overkomen.

Ik hoop dat jullie wat kunnen met de plaatjes, dat jullie iets herkennen qua blok en dergelijke. Ik weet niet beter dan dat het een M30 blok is, maar als jullie me vertellen waar ik moet kijken kan ik misschien nog wat meer gegevens boven water halen.

Ik weet dat de turbo een amerikaans product is, maar het is geen Garrett. Het was een fabrikant die je veel op vliegtuigmotoren (?) ziet. Mijn monteur (Aan de auto wordt gesleuteld door de mensen van Tooltime in Andelst (
http://www.tooltime-andelst.nl) voor diegene die ze misschien kennen) wist me te vertellen dat je ze niet vaak ziet, maar het schijnbaar wel degelijk spul is.

Tevens zag ik dus vanmiddag dat