De E12 gaat de deur uit.
ik zou zelf iets van 800 euro hopen te krijgen, maar ieder bod is welkom.
Op die manier kan ik ook beter bepalen wat redelijk is om ervoor te vangen.
originele nederlander op LPG en overgangsmodel tussen type I en II
Hij heeft een lektrisch schuifdak en lederen E28 stoelen.
Neus is een tijd terug vervangen door originele BMW neus, waarbij de roest meteen onder de motorkap is aangepakt. (glijer gemaakt over ijs tegen een zielige fiat Punto, die erg ingedeukt was daarna)
Er is toen meteen gecontroleerd/gezorgd dat het chassis weer recht is!
Ook wielkasten achter zijn gerepareerd.
Spuiten is iets waar we toen niet aan toe kwamen.
Gastank 100 liter (80 liter vullen)
Er is een klepsteelgeleider gezakt van de (gereviseerde) kop, maar omdat de persoon die het voor mij (persoonlijk) had gereviseerd niet meer werkt bij een revisiebedrijf kon hij het niet meer herstellen.
Andere kop heb ik ook nog met koppakkingset. (Bied ik in andere advertentie te koop aan)
Effect op dit moment: er wordt een bougie vet. Wat ik oplos door telkens de bougie te verwisselen door een schoongemaakte.
Ander nieuw onderdeel in de auto:
Radiator voor een 528 automaat (met high capacity core en automaatoliekoeler)
Die zijn niet nieuw meer te krijgen.
Deze is kompleet hersteld door een radiateurenfabriek.
Auto is niet rot, zover ik weet.
Sierlijsten zitten nu niet allemaal op de auto, maar zijn wel allemaal aanwezig.
ik zou zelf iets van 800 euro hopen te krijgen, maar ieder bod is welkom.
Op die manier kan ik ook beter bepalen wat redelijk is om ervoor te vangen.
originele nederlander op LPG en overgangsmodel tussen type I en II
Hij heeft een lektrisch schuifdak en lederen E28 stoelen.
Neus is een tijd terug vervangen door originele BMW neus, waarbij de roest meteen onder de motorkap is aangepakt. (glijer gemaakt over ijs tegen een zielige fiat Punto, die erg ingedeukt was daarna)
Er is toen meteen gecontroleerd/gezorgd dat het chassis weer recht is!
Ook wielkasten achter zijn gerepareerd.
Spuiten is iets waar we toen niet aan toe kwamen.
Gastank 100 liter (80 liter vullen)
Er is een klepsteelgeleider gezakt van de (gereviseerde) kop, maar omdat de persoon die het voor mij (persoonlijk) had gereviseerd niet meer werkt bij een revisiebedrijf kon hij het niet meer herstellen.
Andere kop heb ik ook nog met koppakkingset. (Bied ik in andere advertentie te koop aan)
Effect op dit moment: er wordt een bougie vet. Wat ik oplos door telkens de bougie te verwisselen door een schoongemaakte.
Ander nieuw onderdeel in de auto:
Radiator voor een 528 automaat (met high capacity core en automaatoliekoeler)
Die zijn niet nieuw meer te krijgen.
Deze is kompleet hersteld door een radiateurenfabriek.
Auto is niet rot, zover ik weet.
Sierlijsten zitten nu niet allemaal op de auto, maar zijn wel allemaal aanwezig.
Laatst bijgewerkt door Herman op wo 20 jul 2011, 23:06, in totaal 1 keer bewerkt.
BMW 528 E12 beige uit 1977 (verkocht)
BMW 735iA E23 Polaris grijs uit 1984 (verkocht)
Corsa Diesel 1998, blauw metallic met rembekrachtiging en asbak (bijna weg)
(Meer opties zitten er niet op)
Nu Lupo 1.2 TDi 3L 2000, grijs metallic
BMW 735iA E23 Polaris grijs uit 1984 (verkocht)
Corsa Diesel 1998, blauw metallic met rembekrachtiging en asbak (bijna weg)
(Meer opties zitten er niet op)
Nu Lupo 1.2 TDi 3L 2000, grijs metallic