Ik ben ook benieuwd, graad.
Ik had net een weekje rust in huis na een goed gesprek.
En gisteren pakte ze zomaar een velletje van mijn bureau af en sloot zich op op de badkamer om het te lezen.
Het was mijn lijstje van 2 weken terug waarom ik dacht dat mijn zoontje beter bij mij af is dan bij haar.
Nu is ze weer pissig en heeft onze afspraak bij de relatiebemiddeling weer afgezegd (2e keer met 2 pogingen).
Nu wil ze denk is stelselmatig mij de kans geven de dingen te doen die ik op de lijst heb aangegeven en dan mijn falen proberen te registreren.
Ik krijg na 5 jaar de kans de opvoeding van mijn zoon wat meer te sturen.
Geen 5x in de week meer friet!
Ik ag iedere avond zonder tegenwerking proberen zijn tandjes te poetsen (als je geen zin hebt, hoeft dat toch niet....)
Hij mag uit logeren...
Dus ik wil komend weekend een avondje bij oma slapen met hem. Heeft hij nog nooit gedaan, omdat Tamara mijn moeder niets vindt.
Al zou hij toch aan haar worden toegewezen straks, dan kan ik hem in ieder geval deze periode nog wat meegeven.
Ik kan niet ontkennen dat ze van hem houdt, maar onze opvoedstijlen liggen mijlenver uit elkaar en voor de vrede in huis heb ik de mijne nooit durven doorzetten.
Dus Graad...
Als je binnenkort tijd hebt, kom ik met Lucas jouw bolides bewonderen.
Ik probeer vrijdag en zaterdag hem voor mezelf te hebben.
Ik had net een weekje rust in huis na een goed gesprek.
En gisteren pakte ze zomaar een velletje van mijn bureau af en sloot zich op op de badkamer om het te lezen.
Het was mijn lijstje van 2 weken terug waarom ik dacht dat mijn zoontje beter bij mij af is dan bij haar.
Nu is ze weer pissig en heeft onze afspraak bij de relatiebemiddeling weer afgezegd (2e keer met 2 pogingen).
Nu wil ze denk is stelselmatig mij de kans geven de dingen te doen die ik op de lijst heb aangegeven en dan mijn falen proberen te registreren.

Ik krijg na 5 jaar de kans de opvoeding van mijn zoon wat meer te sturen.
Geen 5x in de week meer friet!
Ik ag iedere avond zonder tegenwerking proberen zijn tandjes te poetsen (als je geen zin hebt, hoeft dat toch niet....)
Hij mag uit logeren...
Dus ik wil komend weekend een avondje bij oma slapen met hem. Heeft hij nog nooit gedaan, omdat Tamara mijn moeder niets vindt.
Al zou hij toch aan haar worden toegewezen straks, dan kan ik hem in ieder geval deze periode nog wat meegeven.
Ik kan niet ontkennen dat ze van hem houdt, maar onze opvoedstijlen liggen mijlenver uit elkaar en voor de vrede in huis heb ik de mijne nooit durven doorzetten.
Dus Graad...
Als je binnenkort tijd hebt, kom ik met Lucas jouw bolides bewonderen.
Ik probeer vrijdag en zaterdag hem voor mezelf te hebben.

BMW 528 E12 beige uit 1977 (verkocht)
BMW 735iA E23 Polaris grijs uit 1984 (verkocht)
Corsa Diesel 1998, blauw metallic met rembekrachtiging en asbak (bijna weg)
(Meer opties zitten er niet op)
Nu Lupo 1.2 TDi 3L 2000, grijs metallic
BMW 735iA E23 Polaris grijs uit 1984 (verkocht)
Corsa Diesel 1998, blauw metallic met rembekrachtiging en asbak (bijna weg)
(Meer opties zitten er niet op)
Nu Lupo 1.2 TDi 3L 2000, grijs metallic