hallo
Daniel
ja klopt auto heeft een kat.
ja de auto rijd ook gewoon goed.
start koud op benzine goed en gaat bij 2000rpm over op gas of als je gaat rijden.
als je een stukje gereden hebt en je stopt n half uurtje dan krijg je hem niet aan de gang.
(met de defecte lmm liep die niet op benzine maar heb er nu een van een schade 730i e32 gehaald met hetzelfde nr die ik had staan)
loopt nu wel op benzine (overigens niet egt goed maar mischien is de benzine oud.)
(probleem is waarschijnlijk dat een gas afsluiter in de verdamper niet goed afsluit en zo naar een stukje rijden de inlaat vol gas loopt naardat de motor uit gezet is. en bij starten de motor op benzine wil starten en de inlaat al vol gas hangt.( dus verzuipt) naar een aantal uur is het gas dan weer verdampt of via een cilinder de uitlaat in gegaan of via de backfire klep weg gelekt en dan slaat de auto wel weer aan als je hem start.
Maar dit is waarschijnlijk en nog niet zeker. ik ga nog wat dingen proberen om dat zeker te krijgen. en heb waarschijnlijk anders een nieuwe verdamper nodig.
Ceesbmw
dat is mooi dat het kan dan hoef ik geen lmm te kopen (omdat ik dan zelf de goede had liggen

)
hoe bedoel je armer afstellen? ( ik neem aan dat dit al goed is aangezien de defecte lmm ook hetzelfde nummer had als de nu gemonteerde)
Zovast bedankt Groeten